Przez trzy kolejne sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.
Suzuki Motor Poland i Superliga sp. z o.o. przedłużyły umowę sponsoringową do końca czerwca 2022 roku. Suzuki na jej mocy zostaje Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn, a także Oficjalnym Dostawcą Samochodów. W związku z przedłużeniem kontraktu o kolejne trzy sezony, do Superligi zostanie przekazana nowa flota pojazdów - tym samym zarówno kobieca, jak i męska piłka ręczna będzie miała do swojej dyspozycji nowe samochody marki Suzuki. Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki będzie promowana w trakcie spotkań m.in. na naklejkach, bandach video, nośnikach statycznych oraz w mediach digitalowych PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn.
- Postanowiliśmy kontynuować współpracę z PGNiG Superligą ze względu na popularność, jaką cieszy się piłka ręczna wśród polskich miłośników sportu. Świadczenia w nowym kontrakcie rozszerzyliśmy o dodatkowe samochody z gamy Suzuki. Pojazdy, które wesprą Superligę to wszechstronne crossovery SX4 S-Cross i stylowe, komfortowe SUV-y Vitara. Mamy nadzieję, że pomogą polskim szczypiornistom w rozwoju i realizacji sportowych celów - podsumował Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.
- Przedłużamy i rozszerzamy współpracę z kolejnym Partnerem PGNiG Superligi co jest dla nas ogromnym powodem do radości - mówi prezes PGNiG Superligi Marek Janicki. Przez ostatnie miesiące rozgrywki ligowe przeszły wiele zmian, których efektem jest ogromny wzrost ich wartości marketingowej. Cieszę się, że marka Suzuki postanowiła w jeszcze większym stopniu skorzystać z możliwości promocji jakie daje ligowa piłka ręczna - dodaje prezes Janicki.
Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.
Co roku przychodzi ten wyjątkowy czas, gdy na kilka świątecznych dni zwalnia dosłownie cała Polska.
Dowiedz się więcejKompaktowy Swift do połowy 2025 roku sprzedał się łącznie w 10 milionach sztuk (*). Historyczny wynik liczony jest od momentu wprowadzenia w Japonii tzw. globalnego Suzuki, co nastąpiło przed ponad 20 laty, dokładnie w listopadzie 2004 roku.
Dowiedz się więcejSzukasz wygodnego, dobrze wyposażonego i solidnego SUV-a? Suzuki S-Cross od lat uchodzi za model trwały, ekonomiczny i oferujący bogate wyposażenie już w standardzie. Teraz jego zakup stał się jeszcze bardziej korzystny — ceny na ten model są wyjątkowo atrakcyjne.
Dowiedz się więcejElektryczny samochód Suzuki e VITARA został nagrodzony tytułem RJC Car of the Year 2026, który przyznała organizacja non-profit Automotive Researchers' and Journalists’ Conference of Japan (w skrócie RJC).
Dowiedz się więcej